HTML

 

Minden nap ajándék!

Kedves Olvasó! Pár nappal ezelőtt, egy reggeli kocogás közben jött a hirtelen ötlet, hogy blogot írjak... Miért? Hogy elmeséljem, hogyan "kezdtem új életet" (ez nagyon elcsépelt kifejezés, utálom is, de nem tudok jobbat... ), milyen változásokon mentem keresztül az utóbbi években, hogy kezdtem újra kerékpározni, futni, mindezt egyedül, két gyerek mellett és 6 db csavarral a gerincemben; mit kapok az élettől nap mint nap, ajándékként :-) Ezzel szeretnék másokat is arra biztatni, hogy bújjanak elő a csigaházból, ne lefelé, hanem fölfelé nézzenek, és ne csak nézzenek, hanem lássanak is!

Friss topikok

  • Tinti: Eszembe jutott valami erről, illetve két dolog is... illetve egy csomó minden, csak én nem bírok e... (2014.06.10. 11:30) Szabadság

Címkék

2015.01.28. 20:20 HBeatrix

Bye bye :-)

Ma nagyon rövid leszek, mert van az úgy, hogy a Duracell-nyusziban is lemerülnek az elemek...

A nap legpozitívabb pillanat az volt, amikor elbúcsúztam a a főnökömtől a reptéren!!! Persze ez nem volt ennyire egyszerű, sőt, voltak pillanatok, amikor úgy nézett ki, hogy nem is utazik, de most nincs energiám leírni, leeresztettem, mint a lufi :-)

Majd holnap igyekszem pótolni és kicsit lazább napokat tartani: pl. holnap délután elmegyek végre fodrászhoz, péntek reggel meg Body Art-ra, amit már jó ideje készülök kipróbálni, mert kezdenek berozsdásodni a csavarok a hátamban... :-P

Ez a kis nyúlfarknyi bejegyzés fért bele a mai napba, mindenkinek szép estét és jó pihenést, mindjárt takarodót fújok  a gyerekeknek és én is nyugovóra térek :-)

 

136870.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr837118773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása