HTML

 

Minden nap ajándék!

Kedves Olvasó! Pár nappal ezelőtt, egy reggeli kocogás közben jött a hirtelen ötlet, hogy blogot írjak... Miért? Hogy elmeséljem, hogyan "kezdtem új életet" (ez nagyon elcsépelt kifejezés, utálom is, de nem tudok jobbat... ), milyen változásokon mentem keresztül az utóbbi években, hogy kezdtem újra kerékpározni, futni, mindezt egyedül, két gyerek mellett és 6 db csavarral a gerincemben; mit kapok az élettől nap mint nap, ajándékként :-) Ezzel szeretnék másokat is arra biztatni, hogy bújjanak elő a csigaházból, ne lefelé, hanem fölfelé nézzenek, és ne csak nézzenek, hanem lássanak is!

Friss topikok

  • Tinti: Eszembe jutott valami erről, illetve két dolog is... illetve egy csomó minden, csak én nem bírok e... (2014.06.10. 11:30) Szabadság

Címkék

2015.01.31. 22:56 HBeatrix

Macskás nap

Ma egy olyan helyre jutottam el, ahová már nagyon régen készültem: a Cat Caféba, ami egy kávézó-teázó-cukrászda a Révay utcában és ahol 12 macsek jár-kel szabadon a vendégek között, szóval maga a Paradicsom :-)

Van 4-5 óriási Main coon, egy gyönyörű acélszürke oroszkék vagy brit rövidszőrű, egy-két hagyományos cirmos, egy tricolor és kedvencem Pongó, aki fekete-fehér foltos és az orra hegye fekete:-) Jó ideje követem már őket Facebookon, ma végre láttam, simogattam őket élőben is!

Egy nagyon régen nem látott volt kolléganővel találkoztam, és majd' 6 (!!!) órát beszélgettünk végig, nagyon jó volt, mindketten átmentünk pár dolgon az elmúlt évek során és mindketten az önismeret útját járjuk; sokkal több közös vonás, gondolat van bennünk, mint amit az együtt töltött évek alatt gondoltunk... persze mindketten sokat változtunk azóta és nagyon érdekes volt, hogy annakidején hogyan láttuk a másikat, mit gondoltunk egymásról... szeretem az ilyen találkozásokat!

Készítettem pár képet a macsekokról, de nem lettek túl jók, talán ez az egyik legjobb: SuperCat!!

supercat.jpg

Az ott töltött néhány óra során volt olyan macsek, aki ugyanabban a kosárban aludt végig, volt olyan, amelyik a hat órából ötöt (a képen lévő, Pötyi) és voltak olyanok is, akik időnként megjelentek az asztalon, komótosan átsétáltak rajta és a radiátorra telepedve nézelődtek ki az utcára. Rengeteg ember fordult meg a délután folyamán a kávézóban, sok volt a külföldi, franciák, oroszok, kedves, közvetlen volt a kiszolgálás, úgyhogy azt hiszem, holnap miután összeszedtem a gyerekeket az Apukájuknál, beugrunk egy forró csokira, szerintem ők is imádni fogják! ;-)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr417128477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása