HTML

 

Minden nap ajándék!

Kedves Olvasó! Pár nappal ezelőtt, egy reggeli kocogás közben jött a hirtelen ötlet, hogy blogot írjak... Miért? Hogy elmeséljem, hogyan "kezdtem új életet" (ez nagyon elcsépelt kifejezés, utálom is, de nem tudok jobbat... ), milyen változásokon mentem keresztül az utóbbi években, hogy kezdtem újra kerékpározni, futni, mindezt egyedül, két gyerek mellett és 6 db csavarral a gerincemben; mit kapok az élettől nap mint nap, ajándékként :-) Ezzel szeretnék másokat is arra biztatni, hogy bújjanak elő a csigaházból, ne lefelé, hanem fölfelé nézzenek, és ne csak nézzenek, hanem lássanak is!

Friss topikok

  • Tinti: Eszembe jutott valami erről, illetve két dolog is... illetve egy csomó minden, csak én nem bírok e... (2014.06.10. 11:30) Szabadság

Címkék

2015.01.30. 22:33 HBeatrix

Tökéletes péntek

A mai napot egy szóval tudnám jellemezni: tökéletes :-)

A reggel ugyan egy kis malőrrel indult, majdnem elkéstünk a suliból, ugyanis annyira csúszott a garázsfelhajtó, hogy nem tudtam feltolatni... el kellett lapátolni az éjszaka folyamán latyakosra olvadt havat és ezzel nem számoltam előre, de végül minden megoldódott, csak kicsit gyorsabban kellett a gyerkőknek szedni a lábukat a sulinál.

Utána elmentem végre body artra és nem bántam meg, nagyon-nagyon jó volt, a jó hír, hogy kevésbé vagyok berozsdásodva, mint gondoltam, meg is lettem dícsérve, hogy azért az a másfél év jóga nem múlt el nyomtalanul :-) Nagyon jó kis társaság volt, jókat nevetgéltünk, a végére azért elfáradtam rendesen és kicsit tartok tőle, hogy reggel minden porcikám fájni fog, de tervezek egy futást holnapra, az majd helyreteszi az eltunyult izomzatomat :-) és kedden reggel  ott a helyem újra!!

Bementem az irodába, és útközben jött egy e-mail, amitől még szélesebbre húzódott a már amúgy is fülig érő szám: egy könyvkiadótól kaptam, akiket pár hónappal ezelőtt kerestem meg - sok másik mellett - azzal, hogy szeretnék kortárs francia regényeket fordítani. Most válaszoltak és kérték, hogy küldjek pár számomra szimpatikus írót, címet, rövid műleírást és amennyiben érdekesnek találják, akkor hajrá, mehet a fordítás!

Valahogy azt érzem, tapasztalom, hogy rengeteg dolog most érik be, amiket hónapokkal ezelőtt kezdtem el és - nem akarom elkiabálni - de minden a lehető legjobb irányba halad, én időnként csak kapkodom a fejem és hálás vagyok :-)

A nap meglepetése pedig egy meglepi szülinapi köszöntés volt este: egy a főnököm által megismert üzletember ünnepli hétfőn a szülinapját és a párjával, munkatársakkal egy kis összejövetelt szerveztünk neki: volt nagy meglepi, nagyon jó kis társaság, szeretek velük lenni, igazán inspiráló csapat, lelkes, jókedvű, célokkal rendelkező és azokért tevő emberkékkel :-)

Ez a nap sem telt unalmasan... mikor jöttem haza a már kiürült városból, hatalmas pelyhekben esett a hó, itthon Marcipán várt kissé szemrehányó nyávogással, hogy mi ez a késői hazajövetel, azóta már persze megbékélt és itt dorombol mellettem a kanapén, gyerekek az Apukájuknál; nyugis, de azért tevékeny hétvégének nézek elébe és holnap ugyan kelnem kell viszonylag korán, de vasárnap addig fogok aludni, amíg ki nem dob az ágy!! 

205624.jpg

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr877125833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása