HTML

 

Minden nap ajándék!

Kedves Olvasó! Pár nappal ezelőtt, egy reggeli kocogás közben jött a hirtelen ötlet, hogy blogot írjak... Miért? Hogy elmeséljem, hogyan "kezdtem új életet" (ez nagyon elcsépelt kifejezés, utálom is, de nem tudok jobbat... ), milyen változásokon mentem keresztül az utóbbi években, hogy kezdtem újra kerékpározni, futni, mindezt egyedül, két gyerek mellett és 6 db csavarral a gerincemben; mit kapok az élettől nap mint nap, ajándékként :-) Ezzel szeretnék másokat is arra biztatni, hogy bújjanak elő a csigaházból, ne lefelé, hanem fölfelé nézzenek, és ne csak nézzenek, hanem lássanak is!

Friss topikok

  • Tinti: Eszembe jutott valami erről, illetve két dolog is... illetve egy csomó minden, csak én nem bírok e... (2014.06.10. 11:30) Szabadság

Címkék

2015.02.01. 22:54 HBeatrix

Easy like sunday morning :-)

Nnnna, nálam ma a nyugis vasárnap reggel az délután háromig tartott, ugyanis addig pizsiben leledzettem! Azért nem lustálkodással telt az egész nap, de tény, hogy fél tízkor keltem ki az ágyból, eszméletlen jól esett nem órára kelni és nem rohanni sehová reggel! Tegnap elfelejtettem írni, hogy meglepődve tapasztaltam magamon, hogy szinte alig van izomlázam és a két lehetséges verzió közül - mármint hogy "húúú, de edzett vagyok" (ugyan mitől lennék az???) illetve a "nem jól csináltam a gyakorlatokat és ezért nem dolgoztak rendesen az izmaim" - az előbbit preferáltam volna. Ma reggelre beütött az izomláz, alig tudtam felkelni, de délutánra egész jól bejáratódtam, most meg már alig várom a kedd reggelt, hogy megint mehessek! 

Na szóval kényelmesen megittam egy nagy tejeskávét, később ettem némi ananászt és nekiálltam dolgozni, volt egy kis fordítanivalóm (amivel végül most végeztem), meg ezerrel készítem elő a dél-afrikai projektet, úgyhogy nincs unalom! Persze közben ment a mosógép is, kettő felé összedobtam egy tízperces ebédet: zöldborsós omlett volt a menü, amikor nincsenek velem a gyerekek hétvégén, nem vagyok hajlandó több időt tölteni a konyhában.

Aztán elkészültem, beugrottam egy fél órára egy ismerőshöz, majd mentem a gyerekekért és elvittem őket a tegnap felfedezett Cat Caféba. Nem mondtam meg nekik, hová megyünk, pedig mindenféle módszerrel próbálták kiszedni belőlem, csak akkor esett le nekik, amikor leparkoltam a hely előtt és meglátták a feliratot! Nagyon tetszett nekik, majdnem az összes macskát láttuk, simogattuk, ittunk forró csokit, limonádét, ettünk paninit, majd hazajöttünk és kezdődött a szokásos esti szeánsz: fürdés, alvás... holnap újabb hét és döbbenet, de ma már február van, eltelt egy hónap az évből!!!

A tél amúgy nem tartozik a kedvenc évszakaim közé, sőt, a legkevésbé szeretem. Nem is a hideg miatt, hanem a sok szürke nap, a korán sötétedés, a napfény hiánya miatt. Ma majdnem délután 5 óra volt, amikor elkezdett sötétedni, ez is annyira jó, minden nap egy picivel később jön és aztán csak azt vesszük észre, hogy este kilenc és még világos van!! A februárban meg az a jó, hogy rövid, utána már március jön, ami már egyértelműen tavasz meg a szülinapom, amit mindig várok, annak ellenére, hogy egyre több gyertya ég a tortán...

184317.jpg

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr857131905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása