HTML

 

Minden nap ajándék!

Kedves Olvasó! Pár nappal ezelőtt, egy reggeli kocogás közben jött a hirtelen ötlet, hogy blogot írjak... Miért? Hogy elmeséljem, hogyan "kezdtem új életet" (ez nagyon elcsépelt kifejezés, utálom is, de nem tudok jobbat... ), milyen változásokon mentem keresztül az utóbbi években, hogy kezdtem újra kerékpározni, futni, mindezt egyedül, két gyerek mellett és 6 db csavarral a gerincemben; mit kapok az élettől nap mint nap, ajándékként :-) Ezzel szeretnék másokat is arra biztatni, hogy bújjanak elő a csigaházból, ne lefelé, hanem fölfelé nézzenek, és ne csak nézzenek, hanem lássanak is!

Friss topikok

  • Tinti: Eszembe jutott valami erről, illetve két dolog is... illetve egy csomó minden, csak én nem bírok e... (2014.06.10. 11:30) Szabadság

Címkék

2015.02.11. 22:43 HBeatrix

Ciao, influenza! ;-)

Ma úgy keltem végre, hogy jaj, de jó, egészséges vagyok!! Annak ellenére érzem ezt, hogy még mindig igen rondán köhögök, de már nincs az a nyomorult, agyonvert érzésem. Régen terített le ennyire betegség, de sejtem, ez sem véletlen: "picikét"  túlpörögtem az elmúlt pár hónapban, gondolom pihennem kellett egyet :-)

Az elmúlt napokban csak ímmel-ámmal dolgoztam, bár volt olyan este, amikor még 11-kor a grafikussal egyeztettem Skype-n, de végre elindult az a weblap is, aminek a fordításán olyan sokat dolgoztam, nagyon jó érzés látni "élesben", kicsit olyan, mint amikor az ember először kézbe veszi az újszülött gyermekét :-) 

Tegnap, ma amúgy semmi extra nem történt, tegnap Milán is itthon volt, mert reggel fájt a feje, köhögött ő is, kapott egy szabadnapot, reméltem, hogy nem ragasztottam rá a nyavalyámat, de szerencsére nem; már napközben láttam, hogy nem beteg, csak kellett neki egy laza nap, hogy töltődjön.

Amúgy mostanában vért izzadok vele, illetve a hozzáállásával, múltkor már tettem róla említést, egyelőre a helyzet romlott... de azért nem adom fel, csak elhiszi egyszer, amit mondogatok neki, hogy ugyanazzal a hozzáállással csak ugyanazt az eredményt lehet elérni... ma már odajutottunk, hogy azt vágta hisztizve a fejemhez, hogy Lilinek mindent szabad, őt meg utálom :-( ... és hol van még a kamaszkor!!!!

Ma voltam először bent az irodában, jó volt újra társaságban lenni, jókat rötyögtünk, és jó kis stratégiákat dolgoztunk ki!! ;-)

Ma sok apró pozitívumról tudok beszámolni, mint: egyből találtam parkolóhelyet, végre vettem izzót  (mert ugye benne volt az ellopott-előkerült táskámban az eredeti, úgyhogy már nem olyan az irodám, mint egy barlang), négykor én mentem a gyerekekért a suliba és eljutottunk Milánnal fodrászhoz... és remélem, holnap már alig-alig köhögök, úgyhogy péntek reggel elkezdhetem a felkészülést a tavaszi Vivicittára! Ami azért is fontos nekem, mert pont Anyukám szülinapjára esik! Aznap lenne 80 éves... :-) úgyhogy érte fogom lefutni azt a 10 kilométert!

10931558_817033798333443_814053785481602653_o.jpg

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr247163079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása