HTML

 

Minden nap ajándék!

Kedves Olvasó! Pár nappal ezelőtt, egy reggeli kocogás közben jött a hirtelen ötlet, hogy blogot írjak... Miért? Hogy elmeséljem, hogyan "kezdtem új életet" (ez nagyon elcsépelt kifejezés, utálom is, de nem tudok jobbat... ), milyen változásokon mentem keresztül az utóbbi években, hogy kezdtem újra kerékpározni, futni, mindezt egyedül, két gyerek mellett és 6 db csavarral a gerincemben; mit kapok az élettől nap mint nap, ajándékként :-) Ezzel szeretnék másokat is arra biztatni, hogy bújjanak elő a csigaházból, ne lefelé, hanem fölfelé nézzenek, és ne csak nézzenek, hanem lássanak is!

Friss topikok

  • Tinti: Eszembe jutott valami erről, illetve két dolog is... illetve egy csomó minden, csak én nem bírok e... (2014.06.10. 11:30) Szabadság

Címkék

2015.02.07. 17:26 HBeatrix

Minden jó, ha jó a vége ;-)

A tegnapi nap biztos nem fog szerepelni a kedvenceim között... 

Tegnap előtt elkezdett folyni az orrom, de más bajom nem volt, tegnap reggelre meg teljesen jól voltam, megörültem, hogy ennyivel megúsztam! Gyorsan szóltam is mindenkinek, aki a mára tervezett raklett partira hivatalos volt, hogy minden ok, lesz buli, alig vártam, a gyerekekről nem is beszélve.

Délelőtt dolgoztam, mint az őrült, délben le kellett adnom egy anyagot (csak háromnegyed egykor sikerült...) de már délután éreztem, hogy valami nem okés, kezdtek jönni a tipikus influenzás tünetek: rázott a hideg, fájt mindenem, de igyekeztem nem tudomást venni róluk, mert nagyon készültem a mai napra, viszont az is motoszkált a fejemben, hogy lesz több gyerek illetve egy mindenórás kismama, nem lenne jó ötlet őket megfertőzni... de azért csak reménykedtem benne, hogy áááá, nincs semmi bajom csak fáradt vagyok, reggelre kialszom! Úgyhogy korán leléptem, elmentem bevásárolni 12 emberre, majd elkövettem egy végzetes hibát, nem is tudom, hogy lehettem ilyen hülye... Bepakoltam a kocsi csomagtartójába (eltartott egy darabig), majd bedobtam a táskámat az első ülésre és mivel 20 méterre volt a kocsitároló, szépen visszatoltam a kocsit úgy, hogy nem zártam be az autómat... nem volt 20 mp az egész, de mire visszamentem, hűlt helye volt a tatyómnak és sehol senki...

Először is megkerestem a közelben parkoló biztonsági őrt, aki egyből elkezdett sápítozni, hogy "de hát ilyet nem szabad csinálni!", mondom ember, ezt már én is tudom, de ezzel nem jutunk előbbre! Nem volt túl segítőkész, de őszintén szólva nem is számítottam arra, hogy megy egy kört és visszatér a táskámmal meg az eltulajdonító levágott fejével, inkább csak szólni akartam neki, hogy tudjon róla, ólálkodnak a parkolóban. 

Beültem a kocsiba és gyorsan végiggondoltam, mi volt a táskámban: mindhármunk összes papírja, az összes bankkártyám és némi készpénz, na meg az irodai kulcscsomóm, de semmi, a címre utaló jel. Szerencsére a nemrégiben vásárolt szinte vadiúj mobilom a zsebemben volt. Hívtam a bankot és ekkor ért a második sokk: több, mint 15 éve vagyok náluk, de most elgondolkodtam... letiltattam a saját és a vállalkozói bankkártyámat is és mivel mindkettő dombornyomott, ez darabonként 12 ezer forintomba került, amit egyből le is vont a bank, köszi, jól eset így, miután elvitték az értékeim egy részét... De azért voltak olyan jó fejek, hogy közölték, amennyiben teszek rendőrségi feljelentést, a bankkártyák újragyártási költségének a felét elengedik... 

Úgyhogy szépen elbattyogtam a Dunakeszi Rendőrkapitányságra (mostanában előszeretettel járok a Rendőrségre, tolmácsolni azért jobb :-) ) és feljelentést tettem ismeretlen tettes ellen. Nagyon jó fej, fiatal - nem is tudom, milyen rendfokozatú - rendőrrel beszéltem és röpke másfél óra alatt végeztünk is! Őszintén szólva nem bízom benne, hogy előkerül, bár a rendőr szerint gyakran bedobják a táskát egy kukába, miután kivették belőle a pénzt vagy eldobják valami kietlen helyen, ahol jóérzésű kutyasétáltató összeszedi és leadja vagy visszaküldi; hanem azért mentem el, hogy legalább a papírjaink újra kiállítása ne kerüljön egy vagyonba még pluszban, így is sejtem, hogy igen időigényes lesz az összes személyi, lakcímkártya, vezetői engedély, TB-kártya, adókártya és diákigazolvány beszerzése. Na meg azért, hogy ha Murphy törvénye szerint hazafelé belefutok egy közúti ellenőrzésbe, ne büntessenek meg még azért is, mert nincsenek nálam a papírjaim! Azért - hisz fő, a pozitív hozzáállás - várok 4-5 napot, mielőtt kérnék időpontot az okmányirodában, a TB-nél, hátha! :-)

Mire hazaértem a gyerekekkel már nagyon ramatyul voltam, alig volt erőm kipakolni a vásárolt cuccokat, lerogytam a kanapéra, lázmérés: 38,5! Ami rám egyáltalán nem jellemző, nem vagyok lázasodós, viszont már 37,5-nél úgy érzem magam, mint akit napokig vertek... így már egyből érthető volt, hogy miért is érzem magam rosszul meg azt is be kellett látnom, hogy ez mára nem fog elmúlni... úgyhogy fájó szívvel, de lemondtam a mai bulit :-( Gyerekek már tegnap rábeszéltek, hogy azért mi raklettezzünk hármasban, így is lett, az volt a mai ebéd és mivel olyan gyenge vagyok, mint a harmatos libafos - a nap nagy részét a kanapé sarkába gubózva egy paplan alatt töltöm -, a mosogatnivaló szerintem megvár holnapig.

De nézzük, mi volt ebben az egész történetben a pozitívum :-)

Az egyik, hogy valami oknál fogva az elég szép végösszegűre sikeredett bevásárlást készpénzzel fizettem, úgyhogy a tolvajnak max egy kiadósabb mekis vacsorára futotta a pénztárcámban maradt készpénzből. A másik, hogy elképzeltem a tolvaj arcát, amikor megtalálta a napok óta magammal hurcolt kiégett villanykörtét, olyat kellett volna vennem, de tegnap is elfelejtettem. A harmadik: úgyis akartam venni magamnak egy új pénztárcát ;-)

ÉS A LEGNAGYOBB POZITÍVUM: ÉPP ÁTOLVASTAM A BEJEGYZÉST A PUBLIKÁLÁS ELŐTT, MIKOR 2 PERCCEL EZELŐTT CSÖRGÖTT A TELEFONOM! IV. KERÜLETI RENDŐRKAPITÁNYSÁG: ÚJPESTEN MEGTALÁLTÁK A TÁSKÁMAT AZ ÖSSZES IRATUNKKAL, CSAK A PÉNZ TŰNT EL BELŐLE, ILLETVE 115 FORINTOT MÉG HAGYTAK IS BENNE. ARRA LESZEK MÉG KÍVÁNCSI, HOGY A TAVALY NYÁR ÓTA MAGAMMAL HURCOLT 10 VAGY 20 LEI BENNE LESZ-E :-D

KÖSZÖNÖM!!! :-)

valentin.jpg

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr777149627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása